wtorek, 1 grudnia 2015

To nie jest rozdział

Cześć. Chciałam tylko powiedzieć/napisać , że chaotic nie będzie już kontynuowany. SOŁŁŁ SAD ;(

Szkoda, że autorka postanowiła tak, a nie inaczej. Mój styl pisania wam nie odpowiadał (rozumiem) i wiem, że nigdy nie dorównałby on autorce. Trudno, starałam się, ale stwierdziłam, że nic na siłę i najlepiej będzie jak zostanie to tak, jak jest.

Mimo wszystko chciałam wam ogromnie podziękować za to, że tutaj byliście, czytaliście i oczywiście wspieraliście mnie w tłumaczeniu (i pisaniu również) poprzez swoje komentarze.

Nie byłam tu od początku, a kiedy zdążyłam się już przyzwyczaić to nagle cabooom i  koniec! :( Jak ja mam dalej żyć w takiej niewiedzy? To fanfiction i #psychotic tak bardzo wpłynęły na mojej życie, że nie wiem jak to będzie. :(((((
Jest mi bardzo smutno, że ja i w sumie pół świata nie pozna końca historii o Harry'm i Rose. Boże, to brzmi jak ostatnie pożegnanie na pogrzebie rly. Okej, koniec narzekania zanim się rozkręcę. No ale wracając, BARDZO, BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ <3 *big huuuug*




*PS jeżeli czytacie jakieś ciekawe fanfiction w języku angielskim, a nie ma ono tłumaczenia polskiego, to proszę was bardzo o linki tutaj, bądź na twitterze /@16ciastek.

41 komentarzy :

  1. co?! o mamo, byłam tak związana z tym ff, które moim zdaniem jest najlepsiejszym jakie czytałam ever :'c gdzie ja teraz znajdę tak dobre ff? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej pisz dalej :( sa jeszcze osoby ktore chcą czytać i ktorym podoba sie twoj styl pisania a jak komuś sie nie podoba to niech nie czyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Cooooo?
    Proszę, nie kończ pisać, z pewnością jest wiele osób, którym PODOBA się twój styl pisania i ja jestem wśród nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest mnóstwo osób ktore lubią twoj styl pisania, rowniez bardzo sie z tym ff zwiazalam i chcialabym zebys kontunowala, prosze zastanow sie jeszcze nad tym, po kilku rozdzialach i slowach krytyki nie warto rezygnowac, jesli sie komus nie podoba to niech nie czyta, pozdrawiam i mam nadzieje, ze jeszcze zmienisz zdanie x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jak to?? Co???? :o Nie, to sie nie dzieje na prawde :( Będę płakać :'( Nie rób tego! Tak bardzo mi sie podobał twój styl :3 Oczywiście fakt nie był taki jak autorki, ale był także cudowny :* Błagam, przemyśl to jeszcze <3333 Nie przeżyje w tej niewiedzy co dalej z Rose i Harry'm :/ Pisz to!! proszeeee.. <33333 :* <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że ostatni rozdział był na prawdę świetny i naprawdę polubiłam Twój styl pisania! Zawsze znajdą się osoby, które będą krytykować. Uwierz, jest mnóstwo osób, które z chęcią dalej będą czytały to ff w Twojej wersji. Mam nadzieję, że jednak zmienisz zdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem dobrze robisz, to koncu opowieść autorki wiec niech tak zostanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Proosze! Pisz dalej 😧Zajebiście piszesz. No a gdybyś jednak nie zmieniła decyzji to dziekuje za wszystko! Uwielbiam Cie 💕Hmm a może napiszesz swoje opowiadanie jak noe chcesz kontynuować? 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rób mi tego PISZ DALEJ!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie możesz nam tego zrobić! (: Pisz dalej! Twoje rozdziały, były naprawdę świetne ! Zdaję sobie sprawę, że przez niektóre negatywne komentarze, było Ci przykro, ale o wiele więcej jest tych pozytywnych! świetnie Ci idzie! Nie moge żyć w niewiedzy kim jest ta kobieta z tymi nogami, co ukrywa Harry przed Rose i jak to się wszystko azkończy?1 Jestem pewna że po kilku rozdziałach, doszłabyś do wprawy i byłyby one tak samo dobre jak autorki, nie można poddawać się po dwóch czy tam trzech rozdziałach ! Prosze Cię, kontynuuj :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę Cię kontynuuj to opowiadanie! To najlepsze opowiadanie jakie czytam, twój rozdział był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieee . Twój rozdział wcale nie różnił się od oryginału . Nie zauważyłam różnicy . Pisz dalej proszę . :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co?! Weź nie zostawiaj nas załóż własne konto i kontynuuj te ff <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepiej jakbys zrobiła drugi blog gdzie bys pisała swoją wersje (dla tych ktorzy chcą). Ten blog zostaw i czekajmy az autorka znowu zacznie pisać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rob mi tego ;O
    Błagam Cię! ❤
    Stwórz innego bloga lub pozostań na tym i pisz dalej!
    Piszesz na prawdę dobrze, uwierz mi wszystko jest bardzo logiczne i spójne a przede wszystkim fajnie się to czyta!
    Nie rezygnuj z tej historii 🙏🙏🙏! 💞

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie :'( Ja nie zauważyłam różnicy w stylu pisania autorki a twoim ;) Fajnie by było gdybyś jednak zdecydowała się pisać dalej :) Zobacz ile osób bedzie to czytać ↑↑↑ a może nawet i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z twoją decyzją, mysle ze to ff moze być dobrze poprowadzone tylko przez autorke, miejmy nadzieje ze ona jednak zdecyduje sie kiedyś kontynuować i jesli tak będzie to ty dalej tłumaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ją nie zauważyłam wogole różnicy w stylu pisania ale i tak cię rozumiem:) Mam jednak nadzieję,ze jeszcze kiedyś to ff będzie kontynuowane bo jest na prawdę świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. JAK TO ?! Nieee... Proszę nie przestawaj tego pisać ;c Jest dużo osób którym podoba się twój styl pisania w tym ja. Nie odczułam pawie żadnej różnicy jak przejęłaś do ff. Liczę na to, że jeszcze dasz się namówić na dalsze pisanie tego ff :C

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecież ona napisała że doda jeszcze epilog. ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Yyy to nie od niej zależy kumacie? Ona tłumaczy, a autorka nie kontynuuje więc ona nie ma co tłumaczyć , czytać uważnie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  22. Yyy to nie od niej zależy kumacie? Ona tłumaczy, a autorka nie kontynuuje więc ona nie ma co tłumaczyć , czytać uważnie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę Cię pisz dalej swoją wersję :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę pisz dalej swoją wersję np na innym blogu gdzie by czytali ci co chcą mi się strasznie podoba jak piszesz! Proszę kontynuuj

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecież AUTORKA napisała że doda jeszcze epilog .

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak bardzo kocham historię Harry'ego i Rose, więc nie wiem jak będę żyć bez niewiedzy jak to Fanfiction się zakończy. Jejku nie ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie szalej dziewczyno i pisz dalej, bo jesteś świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Co?????? Przecież to opowiadanie nie może nie mieć końca!!! :( ono jest SUUUPER!!! Nie wierzę że nigdy nie poznamy zakończenia tej historii :( smutam :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Co?????? Przecież to opowiadanie nie może nie mieć końca!!! :( ono jest SUUUPER!!! Nie wierzę że nigdy nie poznamy zakończenia tej historii :( smutam :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę Cię pisz dalej i nie przejmuj się tymi hejtami. Piszesz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co !! Ja przeczytalam dwa razy twoje opowiadanie bo juz dawno nie czytalam a wy mi piszecie ze juz nie bedzie rozdzialow. !!! Why?? Nieeee ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Czegoś nie rozumiem. Oznacza to koniec opowiadania (autorka już go nie pisze) czy chodzi o to, że nie będziecie już go tłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  33. To troche nie fair. Nie mozecie tak po prostu przerwac. Powinien pojawic sie jrszcxe epilog zeby to jakos zakonvzyc a nie zostawiav w polowie :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaczęłam czytać ten ff nie dawno, właściwie jakiś tydzień temu xd.... boże jak mogłaś ! Tak bardzo chcę dalszych rozdziałów! Nie tylko ja z resztą .... #smuteg
    Zastanów się jeszcze nad tym czy na pewno chcesz to skończyć :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Jezu jak ja mam teraz żyć, w takim momencie koniec, dziewczyno jesteś świetna i twoja kontynuacja była nieziemskia, naprawdę potrzebujemy cie!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy można przejąć od Ciebie pałeczkę i próbować kontynuować? By the way, świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie umarłam wewnętrznie. Droga tłumaczko prosze cię kontynuuj pisanie tego ff </3

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytajcie ze zrozumieniem...To autorka Chaotic przestała je pisać więc nie ma co tłumaczyć. To nie tak, że tłumaczenie zostaje nagle przerwane tylko oryginale opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ma sensu poddawać się tak szybko. Takie tłumaczenia to dobra nauka i rozrywka jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń